10 instrumente pe care le puteți folosi pentru analiza SEO

O strategie de succes de optimizare a motoarelor de căutare include analiza competitivă. Instrumentele disponibile astăzi oferă o valoare incredibilă la taxe în general rezonabile.

Ele îi ajută pe utilizatori să realizeze mai mult în mai puțin timp și mulți pot descoperi că instrumentele sunt atât de utile încât ajung să plătească singuri. Iată 10 instrumente populare de analiză competitivă SEO, prețurile lor și cum le puteți folosi pentru a consolida succesul strategiei dvs. SEO.

1. Semrush

  • Preț: Planurile încep de la 119,95 USD pe lună.

Semrush nu numai că oferă date bune pentru analiza rezultatelor căutării, dar totul funcționează așa cum vă așteptați – este atât de ușor de utilizat.

Nu este nevoie să citiți un manual pentru a utiliza instrumentul de analiză SERP al Semrush.

Fiecare link, buton și titlu are un sfat explicativ care explică ce este, astfel încât totul să aibă sens.

Scorul de autoritate al Semrush este atribuit fiecărei adrese URL enumerate în analiza SERP. Scorul de autoritate este doar un scor bazat pe factori precum backlink, trafic și domenii de referință.

Valoarea facilitează efectuarea unei aprecieri rapide a unei pagini web, fără a fi nevoie să petreceți ore întregi cercetând toți factorii pentru fiecare pagină web.

Cercetarea este deja făcută; despre asta este Scorul de Autoritate Semrush.

Aceasta este doar o parte a analizei SERP Semrush, dar este partea care este direct legată de cercetarea concurenților.

Semrush este util pentru cercetarea backlink-urilor concurenților. Ușurința de utilizare face ca fluxul de lucru al cercetării legăturilor să fie o plăcere.

Nu este nevoie să citiți un manual. Totul se explică de la sine.

Pornirea unei analize constă în introducerea unui nume de domeniu sau a unei adrese URL întregi.

Pagina rezultată arată diverse valori care vă ajută să vedeți concurența dintr-o privire, la propriu.

Există un grafic care arată creșterea domeniilor de referință și, de asemenea, a backlink-urilor pe an, care oferă o idee rapidă despre cât de agresiv construiesc link-uri, organizate în timp.

Sub acel grafic, există o altă reprezentare vizuală a backlink-urilor organizate pe categorii de domenii de referință.

Categoriile sunt nișele generale cărora le aparțin backlink-urile.

Când faceți clic pe o categorie, instrumentul vă prezintă un filtru în care puteți adăuga un cuvânt, o expresie sau un TLD (.ro sau .com), pentru a găsi toate linkurile relevante.

Există, de asemenea, un meniu drop-down pentru selectarea „zone după TLD”, dar am constatat că tastarea TLD-ului funcționează mai bine.

Sau puteți obține detalii și faceți clic pe butonul Vizualizare raport complet pentru a vedea toate categoriile în detaliu.

Este ușor să recomanzi Semrush, deoarece este cu adevărat conceput pentru cercetarea concurenților și pentru construirea de legături.

Instrumentele pentru cercetarea competitivă sunt ușor de utilizat și oferă o imagine vizuală a activităților lor și oferă o interfață de utilizator utilă pentru detalierea pe categorii.

2. Ahrefs SERP Checker (gratuit și plătit)

  • Preț: Instrument de verificare gratuit, apoi începe de la 99 USD pe lună.

Ahrefs are un verificator SERP gratuit care arată aceleași date SERP ca și versiunea plătită, doar pentru primele câteva poziții.

Versiunea cu plată are mai multe date. Dar dacă aveți un buget limitat, versiunea gratuită este un început bun.

Aceste date suplimentare oferă o imagine de ansamblu bună a modului în care arată SERP-urile, plus valorile de evaluare a paginilor și a domeniilor.

Toate titlurile de coloană arată un sfat explicativ care explică ce înseamnă fiecare coloană.

Ahrefs este o alegere solidă pentru analiza concurenților din rezultatele căutării.

3. Serpstat

  • Preț:Versiune gratuită, apoi începe de la 69 USD pe lună.

Serpstat este o platformă SEO la preț accesibil care oferă instrumente de analiză SERP. Este posibil să vă înscrieți gratuit pentru a-l testa.

Serpstat se concentrează pe analiza rezultatelor căutării și este util pentru analiza backlink-urilor și analiza concurenței.

4. SpyFu

  • Preț: Instrument de analiză gratuit, apoi începe de la 39 USD pe lună (sau 16 USD pe lună pe un plan anual).

SpyFu este un serviciu la preț foarte rezonabil, care este dedicat în mod special cercetării competitive și oferă multe caracteristici utile.

Avantajul instrumentului este că generează toate datele necesare cercetării competitive.

SpyFu ia practic partea de „cercetare” din sarcinile de cercetare competitive și furnizează datele.

Instrumentul de analiză SERP, care poate fi folosit gratuit, oferă informații unice, cum ar fi indicatori care semnalează creșterea sau scăderea unui site web în rezultatele căutării.

O altă caracteristică interesantă este că oferă un scor de dificultate de clasare, date despre dacă site-urile .gov sau .edu sunt clasate și numărul de pagini de pornire care se clasifică în primele 100 de poziții.

Raport SpyFu Backlinks

O altă caracteristică unică este modul în care SpyFu identifică ceea ce determină că sunt cele mai puternice pagini web pentru a obține un link.

Doar introduceți o expresie de cuvinte cheie în caseta de căutare și SpyFu caută backlink-urile din primele 5.000 de site-uri clasate, inclusiv pentru expresii de cuvinte cheie similare, și identifică toate domeniile de backlink pe care site-urile clasate le au în comun.

Și mai bine, SpyFu permite utilizatorilor să filtreze acele pagini web după tipurile de backlink.

Tipurile de backlink pe care le puteți filtra sunt .gov/.edu/, site-uri cu link-uri afiliate, bloguri, site-uri de știri, forumuri și directoare.

Filtrarea pentru forumuri dezvăluie toate cele mai puternice backlink-uri de forum, filtrarea pentru domeniile .edu arată cele mai bune site-uri .edu de la care să obțineți un link și așa mai departe.

O altă caracteristică grozavă se numește Backlink Kombat.

Acest instrument vă permite să introduceți două domenii concurente și apoi să excludeți propriul domeniu. Vă va arăta apoi toate legăturile pe care concurenții le au în comun pe care site-ul dvs. nu le are.

Cercetarea backlink-ului concurenților cu SpyFu este incredibil de ușoară. Aș dori flexibilitatea de a filtra după cuvinte cheie (cum ar fi Site-uri favorite) sau după TLD (pentru a găsi domenii .org sau .us).

O cantitate limitată din aceste date este gratuită, iar setul complet de date este disponibil pentru abonații plătiți.

SpyFu este un instrument interesant, deoarece necesită un pas suplimentar de a prezenta datele în timp ce minimizează cercetarea.

Este ușor de utilizat, specific cercetării concurenților și are un preț rezonabil.

5. Instrumentul de analiză SERP Sandboxweb.io

  • Preț: Versiune gratuită, apoi prețul începe de la 19 USD pe lună.

Sandboxweb.io oferă un instrument de analiză SERP care oferă date despre concurenții de top.

Acest instrument arată tipurile de schemă, datele Core Web Vitals și numărul de cuvinte.

Puteți face clic pe fiecare concurent din SERP pentru a căuta în continuare.

Versiunea gratuită a acestui instrument oferă o mulțime de informații. Dar este limitat la 10 cuvinte cheie pe lună.

Datele sunt oarecum limitate, dar oferă o analiză rapidă.

6. Screaming Frog

  • Preț: Versiune gratuită și o versiune plătită la 209 USD pe an.

Screaming frog are o funcție de analiză SERP. Nu este ușor de utilizat, dar nu este excesiv de dificil.

De asemenea, este util pentru a analiza concurenții pe rând pentru a obține o idee despre site-urile la care se leagă, cât de mult conținut au, modele de interconectare, titluri utilizate pe site și multe alte puncte de date ale concurenței.

7. Inlinks

  • Preț:Versiune gratuită, apoi prețul începe de la 39 USD pe lună.

Inlinks este un instrument axat pe optimizarea conținutului care poate extrage puncte de date relevante din rezultatele căutării și concurenți.

Inlinks oferă o funcție de analiză SERP care oferă mai multe puncte de date despre site-urile din rezultatele căutării, cum ar fi subiecte legate semantic și date despre intenția utilizatorului.

Datele despre intenția utilizatorului și funcțiile de sugestie de subiecte sunt destul de unice.

Există, de asemenea, o funcție de analiză a subiectelor care oferă subiecte legate de concurenți și alte date care sunt utile pentru crearea de conținut.

Alte instrumente de analiză SERP analizează primele 100 până la primele 5.000 pentru analizele lor.

Instrumentul de analiză Inlinks SERP oferă date despre următoarele:

  • Densitatea subiectului.
  • Numărul de link-uri interne și externe.
  • Scoruri de lizibilitate.
  • Lista de titluri H2.

Inlinks oferă mai multe instrumente; este mai mult decât o simplă analiză a concurenței.

Există un nivel gratuit, pro și întreprindere.

8. MarketMuse

  • Preț:Versiune gratuită și planuri plătite, începând de la 600 USD pe lună.

MarketMuse este un instrument de analiză a conținutului bazat pe inteligență artificială, care funcționează în întregul flux de lucru pentru crearea de conținut, de la cercetare la rezumatul conținutului și multe altele.

MarketMuse este că se uită la paginile de top și oferă o prezentare generală a subiectelor cu cuvinte cheie.

O funcție cheie de analiză a concurenței din MarketMuse se numește Compete.

Instrumentul Compete analizează concurența și sugerează despre ce să scrieți și modalități de a face mai bine decât concurenții, cum ar fi acoperirea subiectelor conexe trecute cu vederea.

Propunerea unică de vânzare a Compete, în opinia mea, este că se concentrează pe a ajuta utilizatorii să creeze conținut care este mai bun decât concurența.

Înțeleg MarketMuse că nu se concentrează doar pe a ajuta utilizatorii să-și învingă concurența.

Instrumentul eficientizează întregul flux de lucru de creare de conținut, cercetarea concurenților fiind o parte a procesului.

Există o curbă de învățare pentru MarketMuse.

9. SimilarWeb

  • Preț: Versiune gratuită și planuri plătite începând de la 167 USD pe lună pentru pachetul de pornire.

SimilarWeb este un instrument unic de analiză a concurenței.

Se concentrează mai puțin pe SEO și mai mult pe oferirea unei imagini clare a diferențelor dintre cele două site-uri web.

Există mai multe puncte de date legate de trafic, cuvinte cheie, cota de trafic în funcție de țară și chiar o comparație a datelor demografice ale publicului.

SimilarWeb oferă o versiune gratuită și cu plată.

Versiunea gratuită oferă o cantitate generoasă de date care îi ajută pe utilizatori să compare concurenții.

10. LinkResearchTools

  • Preț: Începe de la 599 USD pe lună. Probă de o săptămână pentru 17 USD.

LinkResearchTools este un instrument de cercetare a legăturilor de clasă enterprise.

Instrumentul facilitează găsirea de link-uri cu căutarea normală, cum ar fi adăugarea unui TLD, dar puteți găsi și link-uri pe care mai multe site-uri au în comun.

Cea mai mare parte a funcționalității este orientată către companiile care doresc să renunțe la backlink-urile, ceea ce este inutil pentru generatorii de linkuri.

Puteți să vă abonați la majoritatea celorlalte instrumente cu preț mai mic și să utilizați funcțiile combinate de cercetare backlink ale concurenților și să plătiți în continuare mai puțin decât LinkResearchTools.

Pentru majoritatea oamenilor, este mai mult decât suficient.

Dar datele din LinkResearchTools sunt, probabil cele mai cuprinzătoare date de backlink disponibile.

Analiza backlink

Analiza backlink-urilor este mai mult decât braconarea cuvintelor cheie de la concurenți.

Este o modalitate de a înțelege care ar putea fi bariera de intrare, ceea ce înseamnă cât de ușor sau dificil ar putea fi să concurezi.

Link-urile concurenților pot fi și un punct de plecare pentru construirea de legături mai bune.

Uneori, un grup de link-uri poate ieși în evidență, oferindu-vă o idee despre direcția de urmat.

Crearea de link-uri solide necesită un instrument flexibil de analiză a link-urilor.

Cercetarea concurenței

Există multe instrumente utile SEO disponibile astăzi. Ei nu fac SEO pentru tine, dar facilitează obținerea mai rapidă a rezultatelor mai bune.

Instrumentele oferă, de asemenea, acces care economisește timp la o cantitate imensă de date, care de obicei ar dura câteva zile pentru a compila.

Economisirea de timp, a fi mai productiv și a avea date pentru a lua decizii informate este semnul distinctiv al tuturor acestor instrumente SEO.

 

sursa https://www.searchenginejournal.com/

magnifiercross