Instrument gratuit SEO

Ar putea site-ul dvs. să folosească îmbunătățiri de performanță, dar nu sunteți sigur de unde să începeți?

Dorești să-ți îmbunătățești clasamentul în motoarele de căutare, dar acum dobândești expertiza SEO necesară pentru a o reuși?

Probabil știi deja că ai nevoie de un suită avansată de instrumente SEO care vă poate ajuta să vă duceți de la începător la profesionist SEO.

Instrumentele pentru webmasteri Ahrefs (AWT) vă pot ajuta cu diverse sarcini SEO, cum ar fi:

  • Cercetarea cuvintelor cheie.
  • SEO pe pagină.
  • Construirea de legături.
  • Și altele.

AWT oferă toată puterea Instrumentelor Google pentru webmasteri, fără curba complicată de învățare.

Deci, dacă sunteți în căutarea unor instrumente SEO gratuite si usor de folosit pentru începători, Ahrefs vă poate ajuta.

Ahrefs completează lacunele de funcționalitate pe care Google Search Console (GSC) le lasă în urmă. În timp ce GSC oferă doar un domeniu limitat al datelor de pe site-ul dvs. web,
AWT vă arată imaginea completă.

 

Instrumentele pentru webmasteri Ahrefs: Descoperiți rapid problemele tehnice și SEO pe pagină ale site-ului dvs

Instrumente SEO gratuite incluse:

  • Raport de indexabilitate.
  • Raport pagini interne.
  • Raport de legături.
  • Raport de conținut.

Când aveți o afacere mică, este esențial să vă analizați site-ul web și să îi monitorizați periodic performanța.

Și dacă v-ați întrebat vreodată de ce site-ul dvs. nu se clasează în rezultatele căutării, puteți afla fără să plătiți pentru un instrument SEO scump.

De fapt, Instrumentele pentru webmasteri de la Ahrefs vă oferă gratuit o analiză completă a site-ului dvs. web.

Odată ce instrumentul accesează cu crawlere toate paginile dvs. web, veți obține un scor general de sănătate pentru site-ul dvs., care nu numai că semnalează toate problemele posibile de SEO, dar vă recomandă și sfaturi detaliate despre cum să le remediați.

Acest audit cuprinzător al site-ului web vă permite să verificați mai mult de 100 de probleme predefinite, grupate după următoarele tipuri:

  • Performanţă.
  • Etichete HTML.
  • Etichete sociale.
  • Calitatea conținutului.
  • Localizare.
  • Linkuri de intrare.
  • Link-uri de ieșire.
  • Resurse.
  • Pagini externe.
  • Și altele!

Google Search Console, pe de altă parte, monitorizează doar câteva probleme și oferă sugestii foarte limitate despre cum să le rezolve pe fiecare.

Cu Data Explorer de la Ahrefs, puteți controla diferite puncte de date și puteți crea filtre personalizate bazate pe numeroși parametri. Acest instrument vă permite, de asemenea, să vizualizați fiecare detaliu al fiecărei adrese URL specifice din site-ul dvs., inclusiv linkuri de intrare și de ieșire, hreflang, paginare, duplicate și resurse.

AWT vă ajută chiar să urmăriți progresul și să programați accesări automate cu crawlere pentru proiectele dvs. În plus, puteți rămâne la curent cu lansarea Google de indexare pentru dispozitive mobile, accesând cu crawlere versiunea mobilă a site-ului dvs. web.

Instrument gratuit: Raport de indexabilitate

Este important să indexați conținutul site-ului dvs. pentru ca acesta să fie detectat de Google și să fie clasat în rezultatele căutării.

Indexarea se referă la modul în care motoarele de căutare organizează informațiile pe baza conținutului unui site web.

„Este un raport fundamental pentru că, fără indexare, paginile sunt invizibile pentru motoarele de căutare și nu pot aduce trafic de căutare. Dacă există probleme de canonizare sau etichete „noindex” greșite, acest raport vă va anunța.”

Instrument gratuit SEO: Raportul paginilor interne

Unul dintre cele mai rele lucruri pe care le poate experimenta un utilizator în timp ce navighează pe un site web este o serie de coduri de răspuns 4XX sau 5XX (cum ar fi codul 404 pentru pagini inexistente).

Cu Instrumentele pentru webmasteri de la Ahrefs, obțineți un
Raport Pagini interne
care vă va ajuta să identificați orice pagini sparte din site-ul dvs.

Apoi, adăugând o coloană la raport, puteți vizualiza numărul de domenii de referință către acele pagini.

Acest raport evidențiază, de asemenea, paginile care utilizează protocolul HTTP în loc de HTTPS, ceea ce afectează, de asemenea, clasamentele Google ca parte a semnalelor Experiența paginii.

Instrument gratuit SEO: Raport de linkuri

Raportul de linkuri în AWT afișează orice probleme cu linkurile de pe site-ul dvs. web, de exemplu:

  • Pagini orfane(pagini care nu au nici un link către ele).
  • Pagini cu link-uri către pagini externe inexistente(404).

Instrument gratuit SEO: Raport de conținut

Dacă doriți ca afacerea dvs. să se claseze foarte bine în paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERPs), optimizarea conținutului este esențială – iar Instrumentele pentru webmasteri de la Ahrefs vă vor ajuta să rămâneți la curent cu lucrurile care de obicei ar scăpa prin fisuri.

„Pentru oportunități de optimizare pe pagină, accesați raportul Conținut. Unele probleme vă pot împiedica în mod direct capacitatea de a vă clasifica, cum ar fi problemele cu etichetele de titlu.”

Înscrieți-vă la Instrumentele pentru webmasteri Ahrefs
și experimentați diferența pe care acest serviciu de auditare a site-ului poate face pentru site-ul dvs.

Suita Site Explorer de la Ahrefs: 3 instrumente SEO puternice într-o interfață intuitivă

Instrumente SEO incluse cu un abonament:

  • Trafic de căutare organică.
  • Profil backlink.
  • Trafic plătit.

Cercetarea competitivă poate fi o sarcină complexă pentru proprietarii de site-uri web, dar nu trebuie să fie.

Ce se întâmplă dacă ar exista o platformă cuprinzătoare de cercetare care să combine puterea a trei instrumente SEO separate?

Site Explorer este instrumentul de cercetare suprem pentru întreprinderile mici care doresc să aibă un avantaj în fața concurenței.

Primiți un raport detaliat pentru orice site web sau adresă URL din următoarele domenii:

Cercetare organică a traficului

Dacă sunteți în căutarea unor idei de cuvinte cheie care să vă ajute site-ul să se claseze mai sus în rezultatele căutării, poate fi util să aflați cum se clasează alții din domeniul dvs.

Aici intervine cercetarea organică a traficului.

Aflând pentru ce cuvinte cheie se clasează concurenții dvs., precum și ce termeni și pagini aduc cel mai mare trafic al motorului de căutare, vă puteți planifica mai bine strategia.

Ahrefs face posibilă analizarea volumelor de căutare ale altor site-uri din industria dvs. și ajustarea conținutului paginii dvs. în consecință. Pur și simplu introduceți site-ul web al concurenței în Site Explorer și răsfoiți secțiunea „Căutare organică” a rapoartelor.

„Ahrefs monitorizează peste 150 de milioane de cuvinte cheie numai în SUA (+ mai multe pentru peste 150 de țări), așa că avem suficientă acoperire pentru a realiza o imagine exactă a traficului de căutare organic al site-urilor web.”

Site Explorer vă arată toate cuvintele cheie cunoscute care influențează clasamentele, în timp ce Google Search Console vă oferă doar primele 1.000. Ahrefs oferă, de asemenea, următoarele detalii, pe care GSC nu le oferă:

  • Valori SEO pentru pagini și cuvinte cheie.
  • Instantaneu SERP cu date competitive.
  • Caracteristici SERP pentru fiecare cuvânt cheie.

Verificator de backlink

Site Explorer vă permite, de asemenea, să disecați profilul backlink al oricărui site web anume.

Linkurile continuă să fie unul dintre cei mai puternici factori de clasare pentru majoritatea motoarelor de căutare, așa că, dacă doriți ca site-ul dvs. să se claseze foarte bine în SERP-uri, doriți să vă asigurați că aveți un profil de backlink bine rotunjit.

Ce este un profil de backlink?

Profilul de backlink al unui site web constă din numărul total de link-uri care indică către acesta, precum și din calitatea, autoritatea și relevanța domeniilor de referință.

Vă gândiți la o campanie de link-building pentru afacerea dvs. mică?

Utilizați Site Explorer de la Ahrefs
pentru a evalua profilurile concurenților dvs. și pentru a vedea cum vă situați.

Odată ce navigați la secțiunea „Profil backlink” a instrumentului, veți putea vedea ce site-uri web sunt legate la site-urile concurenților dvs. și veți putea evalua calitatea backlink-urilor acestora.

„Ahrefs are cel mai rapid backlink crawler din industrie și se mândrește cu cel mai mare index de backlink-uri live din lume (aproape 30 de trilioane link-uri), ceea ce face ca Site Explorer cel mai bun instrument pentru cercetarea backlink-urilor.”

În timp ce Google Search Console vă arată doar primele 1.000 de rezultate de linkuri pentru o anumită adresă URL, Ahrefs Webmaster Tools vă oferă toate backlinkurile cunoscute, plus o varietate de alte valori utile.

Cercetare de trafic plătit

Pe măsură ce peisajul digital devine din ce în ce mai competitiv, trebuie să fii mai inteligent cu privire la sursele de trafic plătit în care investești.

Dacă vă planificați strategia de publicitate în Rețeaua de căutare, vă poate ajuta să știți unde își direcționează concurenții traficul plătit. Și aici intervine Site Explorer.

Ahrefs vă ajută să aflați dacă concurenții dvs. cumpără anunțuri PPC și pentru ce cuvinte cheie licitează.

În secțiunea „Căutare plătită” a rapoartelor Site Explorer, aveți acces la:

  • Cuvinte cheie PPC: o listă a cuvintelor cheie pentru care concurenții dvs. fac reclamă în căutare.
  • Principalele pagini de destinație: vedeți ce pagini de pe site-ul lor primesc trafic din anunțurile PPC.
  • Anunțuri: vedeți ce anunțuri apar în rezultatele căutării pentru adresa URL a concurentului dvs.

Cu AWT, puteți utiliza datele SEO pentru a evalua valoarea site-ului dvs. și pentru a face ajustările necesare pentru a vă îmbunătăți clasamentul.

Ahrefs vă permite să priviți dincolo de limita de trafic organic de 16 luni a Google Search Console și, în schimb, oferă un raport complet al modelelor de trafic ale site-ului dvs. Acest lucru vă poate ajuta să descoperiți scăderi de trafic care au coincis cu actualizările principale ale Google și să vă asigurați că site-ul dvs. respectă întotdeauna cele mai recente cerințe ale motorului de căutare.

În plus, puteți vedea cât de repede achiziționați backlink-uri și cuvinte cheie și puteți evalua calitatea backlink-urilor dvs., precum și a concurenților.

Puteți chiar să vedeți care dintre paginile dvs. web au șansa de a trece de la a doua la prima SERP și de a identifica atacuri SEO negative (prin ancore de spam sau vârfuri bruște în domeniile de referință) pentru a trece înaintea curbei.

puteti accesa instrumentele aici : https://ahrefs.com/

sursa: https://www.searchenginejournal.com/

magnifiercross