12 sfaturi pentru SEO local dovedite pentru a domina SERP-urile și pachetul de hărți

A fi vizibil în SERP-urile mereu competitive de astăzi este mai important ca niciodată. Îmbunătățiți vizibilitatea căutării locale cu aceste 12 tactici.
Pentru a atrage noi clienți, trebuie să vă asigurați că vă aflați în fața celor care caută produsele sau serviciile dvs.
Dacă nu sunteți optimizat pentru căutarea locală, pierdeți o oportunitate extraordinară de a ajunge la clienți potențiali din zona dvs. și de a crește veniturile, traficul și vânzările.
În acest articol, vom explica de ce este importantă căutarea locală și cum vă puteți asigura că afacerea dvs. este optimizată pentru rezultatele căutării locale pentru a maximiza performanța.

1. Accesați o platformă locală de căutare

Multe platforme de căutare locale se pot încadra în bugetul dvs., inclusiv Moz, Yext, RIO, RenderSEO, Chatmeter, Uberall și SweetIQ, pentru a numi câteva.
Folosind o platformă, este mult mai ușor să gestionați toate înregistrările dvs. Aceasta include obținerea numelui, a adresei și a numărului de telefon (NAP) în mod consecvent și precis în sute de motoare de căutare și directoare locale, eliminând, de asemenea, înregistrările duplicat.
Gestionarea manuală a acestui lucru este extrem de consumatoare de timp și de obositoare și poate duce la inexactități în ecosistemul de căutare local.
Sfat bonus: dacă sunteți o marcă de comerț electronic, cu siguranță doriți să profitați de noua funcție Google, Vedeți ce este în magazinele dvs. (SWIS).
Acest lucru se realizează prin integrarea inventarului live în profilul dvs. de companie Google.
Profitați de numărul de consumatori care caută zilnic produsele și serviciile dvs., permițându-le să vadă inventarul din magazin într-o listă de produse neplătită pe proprietățile Google, inclusiv Imagini, Cumpărături și Hărți.
Puține platforme au acest lucru integrat în setul de caracteristici de bază, dar cu siguranță merită analizat cât timp este încă gratuit.

2. Utilizați date structurate

Știm cu toții că datele structurate sunt importante pentru a ajuta Google să înțeleagă mai bine conținutul și că pot ajuta la creșterea numărului de clicuri, afișări și conversii.
Același principiu se aplică căutării locale.
De aceea, ar trebui să implementați absolut tipuri de date structurate, cum ar fi afacerea locală, coordonatele geografice, adresa poștală și recenziile pentru a ajuta la îmbunătățirea performanței.

3. Apăsați pe Google Business Profile și Optimize for It

Dacă nu utilizați și optimizați profilul dvs. de afaceri Google, pierdeți o oportunitate extraordinară de a vă face produsele și serviciile vizibile acolo unde contează cel mai mult.
Când optimizați pentru Google Business Profile, asigurați-vă că completați toate informațiile pe care le puteți, inclusiv fotografii, elemente de meniu, descrieri și linii de servicii.
Conținutul foto de înaltă calitate, în special, poate crește implicarea utilizatorilor cu înregistrarea dvs.
Este cea mai bună practică să adăugați în mod constant conținut foto nou și să includeți imagini din interior și exterior (inclusiv semnalizare comercială), precum și fotografii care acoperă categoriile care sunt asociate tipului dvs. de afaceri (camere pentru hoteluri, mâncare și băutură pentru restaurante, produse). pentru vânzare cu amănuntul etc.).
Imaginile vitrinei dvs. și ale semnelor comerciale sunt importante pentru a le include în înregistrarea dvs. pentru a împiedica algoritmul Google să suspende, să dezactiveze sau să marcheze în mod greșit înregistrarea dvs. ca duplicat al unei alte companii.
Pe lângă conținutul foto de înaltă calitate, puteți include și conținut video scurt în înregistrarea dvs., care va apărea împreună cu celălalt conținut foto sau poate fi inclus în postările dvs. Google.
Veți dori să vă asigurați că urmați regulile Google atunci când adăugați conținut foto și video.
Am văzut multe mărci care nu profită de a-și enumera afacerile în categoriile potrivite.
Dacă sunteți o pizzerie, vă puteți lista afacerea în restaurante și restaurante.
Restaurantele se pot optimiza pentru un anumit tip de bucătărie, iar Google adaugă în mod constant noi categorii.
Este întotdeauna o idee bună să verificați pentru a vedea dacă o nouă categorie poate fi utilizată de lista de afaceri pentru a rămâne în fața concurenței.
Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte ale optimizării căutării locale, așa că fă-ți timp pentru a completa informațiile din meniu, descrierea etc.
În plus, păstrați-vă întotdeauna informațiile actualizate.
De exemplu, dacă caut [modell’s near me] și găsesc un magazin cu recenzii grozave care pare a fi deschis, dar conduc acolo doar pentru a descoperi că este închis, voi avea o experiență de utilizator proastă.
Dacă este deschis din nou, s-ar putea să nu vreau să mai dau magazinului o șansă.
Captură de ecran din căutare, Google, decembrie 2022
De aceea, este atât de important pentru companii să actualizeze rezultatele căutării locale – pentru a comunica în mod clar potențialilor clienți că sunt închise.
În plus, Google a început să afișeze atributele de stare de funcționare a magazinului în Maps.
Retailerii mari cu mai multe departamente în magazin pot folosi GBP pentru a include orele secundare, așa cum vedem mai jos.
După caz, utilizați această funcție pentru a actualiza:

    • Programul departamentului.
    • Orele de seniori.
    • Orele de conducere.
    • Orele de livrare.
    • Orele la pachet.
    • Ore de vizită.
    • Orele de ridicare.

Listările de restaurante pot adăuga acum ore separate pentru micul dejun, prânz, cină și brunch.

Nu uitați să actualizați întrebările și răspunsurile din profilul dvs. de companie Google cu orice detalii pertinente sau oportune, cum ar fi:
Închideri sau modificări ale orelor.
Evenimente anulate și rambursări/schimbări de bilete.
Volumul apelurilor/e-mailurilor și întârzierile așteptate.
Modificări ale procedurilor de numire.
Cum creșteți măsurile de sănătate și siguranță.
Modificări ale serviciilor oferite.

4. Actualizați starea evenimentului

Dacă aveți un eveniment, asigurați-vă întotdeauna că utilizați schema evenimentului. EventStatus este un nou tip de schemă care va permite utilizatorilor să cunoască starea curentă a evenimentului lor programat.
Atributele includ:
EventCancelled: evenimentul a fost anulat.
EventMovedOnline: evenimentul a fost mutat într-un domeniu online.
EventPostponed: evenimentul a fost amânat; noile date sunt TBA.
Evenimentul reprogramat: evenimentul a fost reprogramat la o nouă dată.
EventScheduled: evenimentul este încă programat să se desfășoare conform planificării.
Informațiile despre eveniment pot fi introduse în profilul dvs. de afaceri prin schema evenimentului de pe site-ul dvs. web sau surse externe, cum ar fi evenimente Facebook, Eventbrite și Meetup.

5. Auditează-ți listările

Verificați întotdeauna înregistrările pentru a identifica următoarele:
Actualizări automate la starea de funcționare („Închis temporar” etc.).
Modificări în așteptare sau sugerate ale orelor de funcționare.
Modificări în așteptare sau sugerate ale atributelor.
Modificări în așteptare sau sugerate ale detaliilor companiei.
Orice alți indicatori de actualizări în așteptare sau sugerate.
Listări dezactivate.
Google apreciază feedbackul pe care îl primește de la utilizatori și va aduce adesea modificări în înregistrarea companiei dvs. pe baza feedbackului acestora.
Din păcate, utilizatorii Google nu înțeleg întotdeauna bine, așa că este imperativ să verificați în mod regulat înregistrarea dvs. pentru aceste actualizări sugerate pentru a verifica dacă sunt valide.

6. Gestionează-ți reputația

A avea recenzii pozitive și o experiență bună pentru clienți este esențială pentru a obține o poziție ridicată în pachetul de hărți locale. Am văzut nenumărate companii care au recenzii negative și pozitive fără răspunsuri din partea companiei.
Dacă aș fi vrut să angajez un pictor și am văzut 20 de recenzii de patru stele și cinci recenzii de două stele fără răspuns, s-ar putea să ezit să-l angajez.
Oamenii au încredere în recenzii, iar recenziile proaste sunt mai rele atunci când proprietarul nu își face timp să răspundă.
Dacă o fac, acest răspuns ar putea genera mai multă încredere din partea altor utilizatori și, de asemenea, ar putea ajuta la generarea mai multor afaceri.
The Takeaway: monitorizează întotdeauna și răspunde la recenziile tale – atât bune, cât și rele – și concentrează-te pe obținerea de recenzii naturale nesolicitate. De asemenea, adăugați recenzii primare pe site-ul dvs.
Captură de ecran din căutare, Google, decembrie 2022

7. Utilizați conținut hiper-local

SEO înseamnă oferirea unei experiențe pozitive de conținut pe toate dispozitivele și platformele pentru a ajuta utilizatorii finali să-și satisfacă nevoia de informații.
Concentrați-vă întotdeauna pe adăugarea de conținut unic de calitate, destinat locațiilor individuale. Acest conținut hiper-local poate ajuta la îmbunătățirea vizibilității în rândul clienților potențiali aflați în apropiere.
De asemenea, asigurați-vă că includeți termeni hiperlocali în strategia dvs. de optimizare a paginii. Acestea includ titluri, titluri, metadate, text alternativ al imaginii și text.
În plus, aveți întotdeauna conținut legat de COVID.
Acest lucru va genera încredere din perspectiva utilizatorului final și, de asemenea, vă va ajuta să obțineți recenzii excelente.
Demonstrarea faptului că luarea măsurilor de precauție potrivite poate ajuta la vânzarea mai multor produse și servicii atunci când clienții vin să ridice alimente sau să cumpere din magazin.
Utilizați Google Posts în înregistrarea dvs. de companie pentru a crește gradul de conștientizare pentru evenimente speciale sau cele mai recente oferte de afaceri.
Utilizarea consecventă a funcției Postare poate crește activitatea utilizatorilor pe lista dvs., ceea ce vă va ajuta să vă creșteți clasamentul local.
Postările sunt, de asemenea, o modalitate excelentă de a menționa oferte care ar putea să nu aibă legătură în mod evident cu categoriile dvs. de afaceri primare sau secundare.

8. Conectați-vă cu clienții prin mesagerie permanentă

Descărcați aplicația Google Business Profile și activați mesageria ca o modalitate de a vă ajuta clienții să vă contacteze.
Dacă nu sunteți disponibil prin telefon sau este după programul de lucru, mesageria poate ajuta clienții să obțină asistența de care au nevoie.
Sfat bonus: Elaborați un mesaj automat de bun venit pentru a le informa clienților despre starea companiei dvs.

9. Monitorizați tendințele

Monitorizați îndeaproape Google Trends pentru a înțelege schimbările în interesul și comportamentul de căutare în jurul cuvintelor cheie și subiectelor relevante pentru marca și industria dvs., deoarece trăim într-o lume incertă și lucrurile se pot schimba rapid.
Analizați cele mai valoroase cuvinte cheie pentru afacerea dvs. și vedeți cum sunt tendințele căutărilor pentru articolele respective.
Apoi, monitorizați performanța site-ului web pentru a înțelege modul în care utilizatorii efectuează conversia în acest timp și actualizați prognoza și raportarea pentru a lua în considerare impactul evenimentelor mondiale.
Sfat pentru instrumentul bonus: ExplodingTopics.com afișează subiecte în tendințe sau „explodând” din datele Google Trends. Este util pentru cercetarea pieței și descoperirea de noi domenii de afaceri.

10. Optimizați pentru căutarea vocală și mobil

Trăim într-o lume în care utilizatorii pun în mod constant întrebări, iar marca dvs. ar trebui să ofere răspunsul chiar și atunci când consumatorii întreabă un asistent digital.
În plus, site-ul dvs. trebuie să fie bine optimizat pentru a oferi răspunsuri la întrebările frecvente despre produsele și/sau serviciile dvs.
Pentru sfaturi despre ce să includeți, uitați-vă la valorile și analizele de căutare interne pentru a vedea ce întrebări frecvente pun oamenii despre afacerea dvs.
De asemenea, utilizați instrumente terțe și funcția Google People Also Ask (PAA).
Și, deoarece majoritatea interogărilor locale au loc pe dispozitive mobile, asigurați-vă că site-ul dvs. este optimizat pentru dispozitive mobile, cu imagini, conținut de înaltă calitate și timpi de încărcare rapidi.

11. Urmăriți clasamentele și construiți pagini de destinație locale

Clasamentele nu sunt finalul, dar vă pot ajuta să urmăriți succesul campaniei locale de căutare la nivel de locație și cod poștal.
Asigurați-vă întotdeauna că creați pagini de destinație locale care oferă o experiență bună pentru utilizator și pagină, inclusiv receptivitate, timpi de încărcare rapid, cea mai recentă bază de cod de schemă, îndemnuri și elemente de design.
Toate acestea pot ajuta marca dvs. să se clasifice pentru toate locațiile și să îmbunătățească conversiile.
Sfat bonus: cele mai multe platforme locale au deja pagini de destinație optimizate care pot fi construite rapid, mai degrabă decât ca echipa internă să creeze noi șabloane de pagină. De asemenea, ei găzduiesc paginile pentru tine, ceea ce este și mai bun și va necesita foarte puțină implicare din partea echipelor tale interne.

12. Nu uita că linkurile sunt încă foarte importante

Obțineți întotdeauna linkuri de înaltă calitate cercând site-uri locale și generale, bloguri etc.
Obținerea de link-uri de înaltă calitate din surse reputate cu conținut bun și ajutarea utilizatorilor să rezolve probleme creează încredere și credibilitate, adică factorul Autoritate și încredere în EAT.
Încercați să obțineți înregistrări din listări și bloguri direcționate local.
Este încă un factor foarte important care vă poate îmbunătăți vizibilitatea.
A avea o prezență puternică în căutarea locală este mai important ca niciodată, având în vedere SERP-urile competitive de astăzi.
Consumatorii caută produse și servicii legate de marca dvs., așa că trebuie să fiți vizibil și în fața publicului țintă pentru a crește vizibilitatea, vânzările și performanța.
Urmând aceste sfaturi dovedite vă poate ajuta să ajungeți în topul SERP-urilor și să dominați rezultatele locale.
Dacă restaurantul dvs. este încă deschis pentru mâncare la pachet, puteți utiliza căutarea locală pentru a informa clienții că sala de mese este închisă, dar bucătăria este încă deschisă.
În plus, Google a început să afișeze atributele de stare de funcționare a magazinului în Maps.
Captură de ecran din căutare, Google, decembrie 2022

Final Takeaway

Toate mărcile care au locații fizice trebuie să fie în fața publicului țintă atunci când utilizatorii finali vă caută produsele și serviciile sau locațiile magazinelor.
Menținerea la curent cu schimbările din căutarea locală și optimizarea înregistrărilor și a conținutului vă poate ajuta marca să domine rezultatele căutării locale, să ajungă la mai mulți clienți și să crească performanța de la an la an.

magnifiercross