Copywriting

Ce trebuie să știi despre copywriting?

Copywriting-ul a devenit una dintre cele mai populare noțiuni, la ora actuală. Și nu, nu este ceva modern sau nou. Copywriting-ul a existat dintotdeauna sub diverse forme.

Pe vremuri, această unealtă era folosită prin ziare sau broșuri, iar în prezent – avem internetul.

Oamenii au la îndemână numeroase mijloace prin intermediul cărora își pot distribui ideile lor, în format scris.

Cuvintele scrise nu se ascund doar în spatele unor articole online sau reviste fizice, ci chiar și în spatele unor apariții audio, video. Un videoclip poate avea nevoie de un scenariu, o înregistrare la radio are nevoie de un text....

Copywriter-ul este cel care scrie textele și acestea ar trebui să respecte câțiva parametri esențiali pentru a se considera un conținut de calitate și eficient.

Dacă nu știi cum funcționează copywriting-ul,

specialiștii noștri te vor ajuta cu texte de calitate
CONTACTEAZA-NE pentru o ofertă de preț

Ce parametri trebuie să respecte un copywriter?

  • Aspecte tehnice

În primul rând, el trebuie să se asigure că textul are o formatare corectă, o abordare relevantă pentru domeniul în cauză și nu conține greșeli gramaticale.

Publicului țintă i-ar fi destul de dificil să citească tot conținutul, dacă acesta este unul eronat din punct de vedere tehnic.

 

  • Beneficii

În urma accesării conținutului, publicul țintă trebuie să se aleagă cu niște beneficii, spre exemplu:

  • au găsit informații utile
  • au găsit produs/serviciu de calitate

etc.

Astfel, atunci când un copywriter se apucă de scris, trebuie să își răspundă sincer la următoarele întrebări:

  • care este publicul meu țintă și ce nevoi are el?
  • cu ce putem ajuta clienții/cititorii?
  • ce aspecte îi interesează și ce titlu i-ar capta?
  • de ce ar alege anume produsul/serviciul/blogul nostru?

etc.

 

  • Conținut veritabil

Dacă un copywriter se gândește să inventeze informații care nu corespund cu realitatea și să le publice în mediul online, atunci îi putem sugera să se reprofileze și să se orienteze către ficțiune.

Nu există nimic mai iritant decât să citești minciuni în mediul online.

Deci, un copywriter profesionist face un research amănunțit și se asigură că deține informații veritabile, înainte de a aborda un subiect anume și de a distrubui mai departe.

Dacă copywriter-ul scrie,  în conținutul său, fraze copiate de altundeva atunci acesta este obligat să menționeze sursa.

 

  • Click-uri

Ok, copywriter-ul a ajuns la finalizarea unui text de calitate și a sosit momentul să îl publice.

La această etapă, trebuie să analizeze (împreună cu toată echipa) cât de ușor sau cât de greu îi vor găsi cititorii/clienții.

Dacă se dorește o audiență mare, atunci trebuie să se țină cont de Keywords, SEO și toate instrumentele pe care le oferă site-ul.

 

Ai o afacere și vrei să atragi clienți?

CONTACTEAZA-NE pentru o ofertă de preț
magnifiercross